tisdag 2 oktober 2012

HÖR OCH HÄPNA!!!!

Östhammars vårdcentral ringde och bad mig komma SAMMA dag som jag begärt en tid hos läkaren. Så här e de va: jag har haft problem med ett knä liiite för länge men har inte velat sökt mitt under pågående säsong. Nu har vi avslutat och då tänkte jag passa på att få det åtgärdat under vinterhalvåret. SÅ imorse loggade jag in på internet och landstingets hemsida där man kan boka tid. Kl 10 ringde en sköterska och frågade om jag kunde komma redan i eftermiddag då dom hade en extra läkare inne med några strötider kvar! Ja tack! Han gjorde lite tester och konstaterade, liksom jag att det mest troligt är minisken. MEN ortopederna i Uppsala kräver en röntgen för att utesluta andra problem. Och tur som en tok så hade röntgen öppet och jag fick allt överstökat på 30 min. Så nu är det bara vänta på en remiss. Ja, just det, jag har avklarat tandläkaren idag också! Konstigt att allt händer samma dag...

1 kommentar:

  1. jaha och detta var väldigt relevant för mina knäproblem då???? Läs: låt bli att skriva dessa kommentarer för jag är noll intresserad!

    SvaraRadera