söndag 28 oktober 2012

whats new?

Bloggen har inte varit så prioriterad i mitt liv på ett tag. Det har hänt en hel del tråkigheter, som jag inte tänker gå in på närmare än att det har påverkat mig och min sinnesstämning så orken för mer än vardagsbestyr har sinat. Det är ungefär så här jag känt den senaste månaden; "orka ta dig igenom den här dagen också, för barnens och Johans skull." Därför vill jag tacka en alldeles speciell person som har varit så ärlig, rak och stöttande mot mig trots att hon står med varsin fot i varsitt läger. Tack J <3 Så nu lämnar vi det ämnet! Knät då? Jo, i måndags ringde en läkare från Enköping och meddelade att jag snart kommer bli uppringd av operationsplaneringen för en tid. Kön är just nu jul eller strax efter så det är ju inte så farligt! Och om man som jag , ställer sig på återbudslista, så kan de bli gjort innan jul. Skönt att få det gjort. Hade mina kära arbetskamrater på tapaskväll här förra fredagen, supermysigt och jag är glad att vara omgiven av såna trevliga människor dagarna i ända. Igår var det fotbollsavslutning med middag och prisutdelning. God mat och trevlig stämning. Men jag kände mig inte så pigg så jag var hemma runt 23 och vaknade med 38,5 gr feber så där var förklaringen. :( Där var en liten sammanfattning av livet den senaste tiden, nu ska jag återgå till tvn och kurera febern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar