söndag 30 september 2012

spontant

Imorse låg jag och funderade på att den enda dag vi kan åka till Uppsala är idag! Pojkarna behöver nya allvädersbyxor och Lucas och jag behövde höstkängor. Så vi drog iväg. Inne 10.30 och åkte från stan 14.00! Varsinna byxor från Åhléns för 150 :- st då dom hade klubberbjudande 20 % på barnytterkläder! Mycket bra! Sen drog vi till Skopunkten och både jag och Lucas köpte kängor/boots. Och där är det ju alltid ta 2 få halva priset på ett par eller ta 3 billigast paret på köpet. Så 2 par skor för 300 kr. Sen blev det en storhandling på citygross innan vi for hem! Nu väntar tennis för Lucas, Johan ska fortsätta bygga lådställning och jag och Alvin ska möta upp Jessica för en promenad! Mys ska det bli, det var alltför längesen sist!
Mina nya boots, dessvärre i str 37 då 36 var slut. Men en lite tjockare strumpa i höst så blir det säkert bra! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar