lördag 26 november 2011

Debut

I eftermiddag gör jag debut i ÖSK tröjan. Denna gång handlar det inte om boll utan om puck. Jag ska alltså spela min första hockeymatch!!!
Ska bli jättekul och spännande.
Idag har vi tagit fram adventljusstakar och städat lite.
Lucas har nu bästisen Philip här och leker. Liten stund tv-spel, korv m bröd och varm choklad till lunch, och nu kom dom just in efter bara 20 min ute- snålblåsten tvingar dom in. :/
Johan tog Alvin i vagnen och skulle ta en promenad och jag ska vila mig i form tills samlingen om 2 timmar. :=)
I´ll be back....

2 kommentarer:

  1. Hörru Bambi hur gick det då? ;)

    SvaraRadera
  2. Jo det gick bra! Har ju bara gjort 3 träningar innan så jag spelade inte så mycket. Vi förlorade med 5-4 men vi var jätte duktiga. Från att ha förlorat med typ 20-0 för 3 veckor sen så är ju det här ett stort steg framåt. :)

    SvaraRadera