torsdag 1 december 2011

Kreativ

Just nu har jag så mycket ideér! I måndags fick jag köpa Jabadabado möbler på jobbet för inköpspriset då vi inte kunnat sälja dessa. Ett bord, två st pallar och en leklåda. Monterade ihop och ställde i Alvins rum- superfint och lite mer färg till det rummet- check. Men då blev Alvins tidigare två stolar och ett bord över- så jag bestämde mig för att måla dessa med den överblivna färgen från Lucas hyllor. Marsipan-grön och lakrits-svart och nu står de på tork efter sista strykningen. De får flytta in imorgon och då kommer även bilderna på hyllorna upp här.

Veckan har gått fort, som vanligt, och imorgon introduceras jag inför mina nya arbetsuppgifter, som bla innefattar företagssäljs administratör, löneadministratör (så småningom)och inköpsansvarig (delat ansvar). Ska bli jättekul att lära sig mer inom företaget.
Idag gick jag en internutbildning i Kontor Bas med efterföljande telefonmöte för övriga frågor som ger mig behörighet att registrera detta.

Hockeyträning ikväll och fotboll imorgon. Och sen är helgen här.
Pojkarna mår bra, Alvin är överallt och man kan inte lämna honom en sekund. Lucas har börjat hjälpa till med middagarna och är jätte duktig när vi äter-sitter still utan tjafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar