torsdag 13 september 2012

frånvarande

Ja jag ber om ursäkt för den kopiöst dåliga uppdateringen! Men det är verkligeheten och vardagen som är med oss här nu och då hinns inte så mycket annat med... Lucas i skolan, Alvin på dagis och mamman och pappan på varsitt jobb. Träningar för både stora och små, föräldramöten och allt annat som ska få plats i vardagen...ja ni hajar! Dessutom har denna vecka varit extrem då jag, som alla dagar, jobbar till 17 men att Johan dessutom har eftermiddagsvecka och jobbar till 17.15 gör att laga mat, äta, bada och sova är rutinmässigt. Tisdag och torsdag har jag dessutom jobbat över och sedan åkt direkt på träningen. Så jag sitter här nu kl 20.15 och äter min middag som fick bli en pirog! :) Imorrn blir det ett studiebesök i Uppsala där vi har ett gäng säljare stationerade och lite presentation av administrativa avdelningen, alltså mig och Lina. MEEEN det vi ser fram emot massor nu är bröllopet på lördag!!!!!! Nervös Sara?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar