torsdag 19 april 2012

städmani...

...önskar jag ibland att jag kunde drabbas av! Så tråkigt att städa och plocka. MEN idag tog jag mig i kragen när Alvin sov och började rensa i träningsklädesgarderoben! Grejer som sparades för drygt 1 år sen när vi flyttade men som legat orörda i garderoben sen dess åkte nu UT!!! Fixade även linneskåpet med lakan, handdukar, dukar etc. Har ni också samma problem som mig att det är svårt att vika lakan/påslakan perfekt så man undviker kaos i linneskåpet??? Allt trycks in till slut! Så jag tog och organiserade lite men är långt ifrån färdig! Fortsätter imorrn... Hade problem att komma på mat idag men drog mig sedan till minnes att jag köpt en flintastek så jag brände igång grillen ute! Så flinta, majskolv och halloumi med bea blev vår middag. Grabbsen fick pommes också! :) Lyx en torsdag men barnsligt enkelt! Nu väntar träning framme vid plan samt möte. Imorgon ska jag träffa gammel tjejerna i fotbollen och ha med mig tapas. Alla ska ha med sig 1 varsin för ca 10 pers. och jag har haft idétorka big time!!! Men idag knäckte jag den briljanta idéen att jag faktiskt är svägerska med en thailändska som är grym på "vålllullar" och hon blev glad över att kunna hjälpa till. Så imorrn är de färdiga för avhämtning!!! Tack Tuk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar