tisdag 17 april 2012

gårdagens...

...träning blev 2 pass!!! Lämnade Lucas på dagis, tog sedan en rask promenad 500 meter fram till landsvägen och värmde sedan med lite lätt jogging ytterligare 500 meter. Sen körde jag intervaller hela vägen hem, totalt 4.5 km. Sprang 2 telefonstolpar och gick 1. Där det inte fanns telefonstolpar körde jag istället mellan vägkäpparna. Tilläggas bör att jag gjorde detta med barnvagn!!! Det gav ett mycket bra motstånd! Pass nr 2 var fotbollsträningen på kvällen. Ganska mycket rörelse på träningen där med, körde bla 3 mot 3 & lite intervall löpning på slutet. När jag kom hem körde jag plankan x 3 & situps 20 st x 3. Förbaskat nöjd med dagen stupade jag i säng. Igår hann vi även med att ha en lekdejt med fina Wilton och mamma Amanda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar