lördag 25 februari 2012

Skitväder!

Riktigt busväder har vi här idag! 0-gradigt och blåsigt- känns som 20 minus när man sticker ut näsan. Så det är det enda jag gjort idag- stuckit ut näsan. Och snabbt in med den igen. Men det känns nu att man inte fått någon frisk luft idag, segt.
Ska hoppa in i duschen, fixa frillan och måla naglarna- sen tar jag min vinflaska och ost och åker och träffar fina vänner! Mycket skvaller och skratt hoppas jag på, som det brukar vara alltså! :)
Idag har vi bakat på Lönnholmen. Frysen var tom på fikabröd så Johan bakade en farinsockerkaka och jag bakade sockerbullar med marsanfyllning.
Sen har jag sytt gardiner till hallen. Var på Thun´s i måndags och hittade tyg på rean. Så jag sydde upp hissgardiner och ska sätta rep runt. Mamma och Thomas åkte till Uppsala idag så jag bad de köpa en gardinstång, som kanske levereras imorgon? Får kanske bjuda hit de på fika...;)
Nej sätta lite fart kanske??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar