lördag 7 januari 2012

taggad!!

Kände mig utvilad imorse när jag vaknade kl 5!! Johan hade varit upp sen halv 5 så jag skickade i säng honom och myste med lillskiten.
Jag känner mig så jäkla taggad inför idag. Har inget planerat men de ska vi råda bot på! Friåkning? Tennis? PW? Städa undan julen! Handla. Leka!

Min powerwalk igår gick jättebra, joggade en längre sträcka också...och med barnvagn är risken minimal att man ska halka. Perfekt.
Hoppas att veckan känns lika bra som förra, träningen är tänkt så här:
Måndag kör jag cykel 20 min på morgonen och situps 100 st. På kvällen är det 2 timmar fotbollsträning.
Tisdag cyklar jag igen. Tyvärr inget hockeypass på kvällen då jag är bortbjuden. :/
Onsdag cykel igen och situps. Ev PW på kvällen?
Torsdag är det cykel på morgonen och hockeyträning på kvällen! Äntligen ett ispass-alltför längesen!
Fredag cykel på morgonen och ev fotbollsträning på kvällen.
Helgerna är obligatoriskt 1 timmes PW varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar