tisdag 17 januari 2012

mitt i veckan

Onsdag redan och jag fortsätter tjata om att veckorna går så fort! ;)
I måndags kväll var jag med Lucas till akuten-halsfluss. :( Så han blir hemma hela veckan.
Igår körde jag ett tufft pass med 1.5 timmes PW med barnvagn. Det kändes verkligen i benen att jag tränat varje dag i 2 veckor. Undantaget 1 enda dag!
Vi var ner till svägerskan på födelsedagskalas igår kväll och jag fuskade med lite smörgåstårta. Åh vad svag jag är för just det! :/ MEN jag avstod vanliga tårtan!
Meddelade på jobbet igår att jag blir hemma med pojkarna 1 april till 1 september-tufft beslut med tanke på att dom vill utbilda mig under våren men det är det bästa för både mig och pojkarna. Nya tag i höst!
Nu blir det arbete!

1 kommentar:

  1. Vi kommer ju sakna dig då men jag kan ju träffa dig privat o de e ju bra. Du tog helt rätt beslut. Åh fan så du är bra o tuff med träningen o LCHF. Kram wicke

    SvaraRadera