söndag 20 november 2011

softar söndag

Ja, idag har vi inte gjort mycket. Så skönt!! Johan fick gå och lägga sig imorse när jag klev upp, Alvin vaknade halv fem, så han behövde vila. Så frukosten intogs inte förens halv tio!! Och det är sent för att vara oss...;)
Johan föreslog bakning idag eftersom båda pojkarna hostar en del. Så vi tog oss iväg och handlade/fikade hos svärföräldrarna och sen hem. Jag hade uppenbarligen fått för lite sömn så jag och Alvin vilade medans stora grabbsen bakade pepparkakor.
Nu står rotsaker och kyckling i ugnen och snart redo att intas.
Skulle verkligen behöva ut och röra på mig så är det någon som vill pw ikväll så ring/facebooka!! :=)

*Vill även säga tusen tack till er, ni vet vilka ni är, som med telefonsamtal, facebookinlägg eller möten: peppat, stöttat eller bara tänkt en tanke på oss under den gångna veckan. Jag är er evigt tacksam och inser nu vad vänner, stora som små, nära eller bara bekanta betyder. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar