måndag 24 oktober 2011

Ledig måndag

Ledig idag, jätteskönt med en extra dag.
Igår var vi till Tom Tits i Södertälje, bara Lucas, jag och Johan. Supermysigt, Lucas var exemplarisk och tyckte det var väldigt spännande. Tog svängen förbi Barkarby Quality Outlet på vägen hem, fyndade...och vilka fynd sen! Vinteroveraller till båda pojkarna varav Lucas kostade 600 kr ord.pris och vi betalade 350! Vinterjacka till mig ord.pris 1400, jag betalade 990. Samt vinterkängor till Johan för 899, ord.pris 1300. Tråkiga utgifter men vi köper hellre kvalitet som håller flera år än att betala billigt som inte håller alls.
Idag har det varit städdag på Lönnholmen, övervåningen är helt klar plus köket och all tvätt är vikt. Återstående är dammsugning och torkning av golven nere. Men orken sinade på eftermiddagen.
Ikväll har jag bestämt mig för ett fotbollspass i hallen. Hoppas på en kul träning så suget håller i sig, för jag behöver verkligen träna och träna ihop med människor som peppar och pushar mig!
Imorgon blir det jobb igen efter nästan en veckas frånvaro, ska bli både skönt och kul att komma tillbaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar