lördag 22 oktober 2011

bAbYsIm

Alvin startade babysimma idag. Johan och han stack iväg imorse medans jag o Lucas blev hemma, Lucas med den envisa hostan och jag med min hamsterkind. Den börjar bli gul nu. :/ Men sakta sakta minskar svullnaden...
Ikväll är jag bjuden till kära kusin Sara för höstmys, är bra sugen på att gå och jag är rastlös till tusen här hemma så dom får kanske sig ett gott skratt när jag kikar in med bauta fejset...men det bjuder jag på! :)

Alvin slockna direkt när dom kom hem från badet och sover gott och lär så göra i ett par timmar till.
Lucas leker jättebra (själv, peppar peppar) på sitt rum med massa bilar. Dom tillfällena är lätträknade när han kommer till ro och kan pyssla själv så jag vill inte störa.
Vi ska passa på att ta oss ut i höstsolen och värmen och plocka bort studsmatta och trädgårdsmöbler efter lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar