lördag 3 september 2011

En liten tagg

Alvins första tand har kommit. En liten pytte tagg har letat sig upp!
Idag har vi byggt sandlåda, Lucas har lekt med sin bästis Philip, vi har kikat på Johans fotbollsmatch och ätit chicky bits, hemgjorda klyftisar och vitlökssås.
Till ett lite mer allvarsamt ämne så va jag till husläkaren förra veckan och bad om en remiss till plastik i Uppsala för bröstreduktion.
Gick galant, inga problem från hans sida. Men han ringde igår och hade fått tillbaka remissen med svaret att jag har ett för högt BMI så dom vill inte träffa mig. Måste ha ett BMI på högst 25. Så det blir till att tappa kilon nu. Ganska många dessutom. Rätt jobbigt då jag inte kan köra någon som helst styrketräning utan bara förbränna!
Så ALLA som vill hänga på på PW eller joggingvändor är varmt välkomna att höra av sig. Jag är ute morgon och kväll och behöver peppas och puschas!

1 kommentar:

  1. Jag är ute och springer en del så när jag är ute på landet kan vi springa om du vill :) /Diana

    SvaraRadera