tisdag 6 september 2011

Dessa förkylningstider!

Skit också! Jag som var så extremt taggad till att satsa ordentligt på "träning-varje-dag-projektet". Men kanske tog jag ut mig med pw fredagkväll, pw lördagmorgon samt joggingvända lördagkväll...? Benen var som gelé i söndags och på måndagen var jag tokförkyld!
Men bara bita ihop och hålla ut...men idag känns det inge kul, vill så gärna ut och röra mig men jag vet att det blir bara värre.
Man blir så rastlös när man sitter stilla hela dagen på jobbet!!!

Idag har vi satt upp den nyinköpta grinden till trappen. Efter diverse sågningar här och felborrningar där så sitter den hyfsat. Inte optimalt men hyfsat.
Lucas plaskar i badet, Alvin snusar gott (efter en halvtimmes skrik pga övertrötthet)Johan diskar och jag är trött och less. Kul kväll va?

På återhörande en annan dag.
Ps. har nu fått reda på vart konferensresan om en månad bär hän...vi ska till Riga! :)ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar