tisdag 7 juni 2011

Spontant

Tempen visade runt 28 hela dagen igår, galet skönt med värme! Har flyttat vattenspridaren runt hela gården för att försöka hålla det fuktigt. Syster var hit en sväng på eftermiddan och hälsade på. På kvällskvisten bestämde jag mig för en powerwalk. Johan hade lovat Lucas att få följa med på fotbollsträning så jag hoppade i träningskläder och gick innervägen via Sandika mot Harg och dem till mötes. Lyckades ta mig till Parkudden (ligger mitt på raksträckan innan man kommer fram till 76:an) så där nollställde vi trippmätaren och mätte hem. 1.2 mil hade det blivit på 1 timme & 50 min. Galet nöjd!
Idag blir de en lugn dag, Lucas ska på dagis, jag ska vattna och ikväll titta på fotbollsmatch, tar nog en promenad dit så jag får skaka loss benen lite...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar