tisdag 14 juni 2011

Onsdag

Igår spelade jag min första fotbollsmatch...på ca 2 år!
Vet inte riktigt hur det gick, kändes ganska bra för att va första gången på så länge...Blev ca 50 min spel. Matchen förlorade vi med ja..2-3 el 2-4, vet faktiskt inte för vi var fullt upptagna med att akta oss för värre skador då våra motståndare trodde det var boxningsmatch och inte fotboll vi sysslade med...? P I N S A M T S Ö D E R F O R S !!!!! Jag skulle skämas nå så fruktansvärt om jag var lagkamrat till någon av de 3 spelare eller tränaren som fan i mig inte kunde bete sig. Vi fick iaf beröm av våra lagledare för att vi inte visade några känslor och "gav igen" fast vi egentligen skulle haft all rätt att göra det. Men det värsta tror jag ändå var när några i ovan nämnda skara inte kommer ut och tackar efter matchen! Skäms ni? Rädda för kommentarer? Hoppas Söderfors GOIF vinner denna Reservlags serie och att dom är riktigt stolta över sättet dom gjort det! Kan säga redan nu att jag är en av dom som inte vågar åka upp till Söderfors i höst för returmötet, det är inte värt att riskera både kropp och knopp för ytterligare en på förhand slaktarmatch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar