tisdag 24 maj 2011

Peppad

Imorgon har det gått 2 veckor sedan jag startade upp min nya kosthållning.
Tänkte jag skulle mäta mig igen då och se om det hänt något.
Hade bestämt mig innan att jag inte skulle ställa mig på vågen förens imorgon (alltså efter 2 v) men förra onsdagen kunde jag inte hålla mig, är lite för nyfiken för att låta bli. Men hör och häpna - 2 kg hade de blivit! Får se imorgon vad som hänt...
Har tränat lite halvdant... Var dessutom till Stockholm fredag-lördag och tyckte det var svårt att få i sig ordentligt med mat, men hade iofs sagt innan att den helgen skulle bli ett undantag. Åt en brownie med vispgrädde i lördags och mådde pyton i flera timmar efteråt! Snacka om sockerchock! Vidrigt. Men häftigt att se hur kroppen ställt om sig till den nya maten. De gör att jag blir än mer taggade att fortsätta!
Igår blev det bara styrka: mage. Men ikväll kör vi fotbollsträning, imorgon promenad och torsdag fotbollsträning igen. Vet att tjejerna har match på fredag och blir jag tillfrågad tänker jag tacka ja. Men blir jag inte tillfrågad blir jag inte besviken heller! Det sporrar bara att träna hårdare och visa att man ska ha en plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar