måndag 8 februari 2010

Ytterligare en måndag....

Cykelsväng idag- tog det väldigt lugnt på min vända- dels för att jag har så förbaskat ont i knät och dels för att det var SOL ute idag- känns som det var evigheter sen sist! Riktigt skönt.

Bokade i alla fall en tid för knäundersökning idag- blev smått överraskad över att jag fick tid redan på måndag! Bra där- Östhammars sjukhus!

På hus fronten har det inte hänt något alls, vi väntar vidare....

Kom just hem från Frösan och 25 min simning. Hyfsat nöjd. Johan är ute med laget och tränar.

För övrigt saknar jag lille man nå hemskt mycket! <3>
Ska nog ringa och kolla om jag kan träffa honom imorgon....

4 kommentarer:

  1. Låter inge vidare med knät :( Hoppas det går över fort!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Nej, det är inge vidare. Men jag får väl skylla mig själv som inte gjort något åt det tidigare! Så träningarna fortsätter att utebli för min del, försöker simma och gymma iaf.

    SvaraRadera
  3. Synd!! Vi hade jäkligt roligt i Getabacken ikväll!!

    SvaraRadera