onsdag 11 juli 2012

träning!

Är inne i ett skönt "tränings-flow" just nu så då får man väl passa på...? Cyklade 2 ggr förra veckan och det är så skön träning, tycker jag. Skonsamt för mina knän, härligt trött i ben, flåset får jobba och man får se en hel del natur. I måndags fixade vi barnvakt en stund och drog ut med varsin cykel. Tanken var att köra ca 2.2 mil men efter att ha blivit totalt dyngsura och kalla av det ihållande regnet som överraskade oss så blev det bara 1.2 mil. Väl hemma körde vi mycket situps istället! Idag blev det 20 min på studsmattan med diverse övningar plus plankan som avslutning. Nu sitter jag nyduschad i soffan med skönt värkande ben! Imorgon får nog bli en "vilodag" med endast en promenad för att skaka loss benen, tror jag. Kvällen bjuder på ost, kex och dryck med härliga vänner.
Obs. det är inte jag på bilden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar