måndag 2 juli 2012

juli

semestern rullar på och Johan är inne på sin sista vecka! Och det är nog inte han som har ångest över att börja jobba nästa vecka utan det är jag som har det över att han gör det! Suck och pust att vara tillbaks i vardagen, men samtidigt skönt att jag får vara hemma ytterligare 2 månader innan jag börjar jobba igen! Dagarna rullar på, vi myser omkring hemmavid denna vecka, småpysslar ute och inne. Underhåller barnen och blir underhållna! Alvin är i en rolig ålder just nu, nya ord trillar ur munnen varje dag och han nästan småspringer fram över golven nu! Och Lucas är som vanligt ett yrväder med ett ordförråd som får en att häpnas- på ett bra sätt! Fantastiska ungar! <3 Nu petar jag i mig white castello ost på Ryvita multi-grain macka, fantastisk kombo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar