tisdag 5 juni 2012

trötter

går runt och är trött och dämpad mest hela tiden. Kanske är det pollenallergin som spelar mig ett spratt? Kanske är det Lucas, som för tillfället är i en period av "jävlas-så-mycket-du-orkar-med-mamma/Johan/Alvin. Idag är han på dagis och jag skulle ljuga om jag inte tyckte det var skönt att lämna där för att få avlastning just när han är inne i sådanna här perioder... Johan jobbar idag, torsdag och fredag och sen har han semester. 4 veckors semester. Första gången vi har det ihop. Nu är jag iofs hemma hela sommaren men...ändå. Jag har just klippt gräsmattan medans Alvin fortfarande sover gott i vagnen med Lucas Peltors kåpor över öronen- han ser för söt ut när kinderna trycks ihop lite grann! Om 45 min ska jag hämta Lucas på dagis och ikväll ska vi kika på fotboll när Johan är inkallad i b-laget. Imorrn är det nationaldag och en blank dag i kalendern- skönt! Kanske bjuda vänner på grillkväll? Hm...tåls att tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar