fredag 4 maj 2012

tårarna är nära nu....

FY FAN vad ledsen jag är!! Imorgon är dagen då jag och syster ska åka till Stockholm för Mammabloggalan och imorse vaknar jag med världens huvudvärk och bara kräks!! Så hitills har jag bara legat i sängen och sovit, kräkts och sett på film. Om och om igen.... Hoppas hoppas att det blir bättre framåt kvällen och att jag vaknar pigg imorgon annars vet jag inte vad jag gör! Ett "gott" tecken är ju iaf att jag inte behövt springa på toaletten (läs: magen mår bra) så forhoppningsvis är det migrän. Men dessvärre är vi på jakt efter någon som kan göra min syster sällskap ifall jag inte kan åka. Någon som vill spendera ett dygn i vackra Haga på fint hotell med mässa, föreläsningar, lunchbuffé, 3-rätters middag, underhållning, sova gott och god hotellfrukost???? Fy fan vad jag är bitter just nu. Och min bästa lillasyster som fick en sån fin födelsedagspresent men vill inte åka själv...och jag förstår henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar