onsdag 4 april 2012

glad påsk!

Skärtorsdag har det hunnit blivit!
Gårdagen bjöd på en hle del, förutom det ni kan läsa om i tidigare inlägget så hade jag gett mig f-n på att jag skulle ut och jogga en sväng.
Trots uteblivet sällsakap (haha, jag kunde inte låta bli W) så drog jag ut!
Ska mäta med bilen idag hur långt det är men gissar på drygt 4 km.
Mitt mål är fortfarande att inte gå nånting under rundan vilket jag klarade. Som ni ser på tiden 28 min så liknar jag mer en snigel MEN det skiter jag i. Jag joggar. :)
Gjorde massa situps när jag kom hem och sen en skön dusch!
Men idag spökar ryggen....suck.
Vi ska påskpynta här idag med ris, fjädrar och fortsätta fönsterputsningen.
Tänkte ta en sväng till Gimo och hälsa på mamma/mormor på jobbet och hitta present till svägerskan som snart fyller år.

Det är våran dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar