söndag 11 mars 2012

shopping

Barnfri morgon efter gårdagens 70 års kalas...Johan sov ut men jag vaknade 6.15 och kunde inte somna om! :/
Kl 8 stack vi ut och joggade vår runda...5.6 km men det var riktigt halt så vi fick ta det väldigt lugnt! Snabbt igenom duschen och sen styrde vi mot Gränby. Hittade varsin vårjacka till grabbarna samt varsin ny vårmössa.
Superfina från Nameit.
Jag införskaffade mig ett par nya byxor och två tröjor. Kände att jag behövde unna mig något nytt när kilona försvinner/omfördelas. ;)
Fyllde även på med lite nya sportbhar, fotbollsstrumpor och träningströja.
Väl hemma igen premiärcyklade vi med lilleman, helt ok tyckte han. Men mata änderna var roligare för när vi skulle cykla vidare så blev han förbannad- änderna skulle visst få mer bröd! :)

Vi har varit ganska effektiva idag, har även hunnit med en tur till Gimo för att kika på fotboll.
Lucas är hemma igen från sin Stockholms tripp och nu sitter två nybadade, trötta pojkar framför tvn och kämpar för att hålla ögonen öppna. Sängen nästa!

Lägger ut bilder på fina shopping fynden imorgon, om någon är nyfiken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar