onsdag 29 februari 2012

VäldigtVackertVäder

Åh det har varit helt fantastiskt väder i 2 dagar nu!! Idag tog vi en pw efter maten och Lucas cyklade! Vi åkte bil in till stan och gick därinne men när vi skulle hem så bestämde jag mig för att jogga hem istället. Har en vision om att jogga 15 min varje dag i en vecka. Sen öka tempot lite, på samma sträcka, i en vecka. Sen öka på sträckan lite grann...osv. Har fått det tipset av en som "började från grunden" med dålig kondis. Och nu är det ljust när jag motionerar kl 6.15 på morgonen så det är inget problem...tyvärr är problemet mig själv. :/


Imorgon är det den 1:a mars och jag har bara 1 månad kvar att jobba!!!! Jag längtar mycket efter att få vara hemma med mina pojkar igen. 6 månader...oj oj vad vi ska hitta på kul och bus!!!

Nu ska vi natta barnen och sen kika Kroatien-Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar