torsdag 26 januari 2012

nyklippt visst

Hade min kära vän Linneá här igår kväll för urtunning av mitt barr. Det är så galet tjockt!
Men efter ett tag kom jag på att vi skulle klippa en page så hon klippte av det en bit i bak för att jag sen skulle få kika i spegeln och säga hur mycket jag ville ha det uppklippt. Men när jag kikar i spegeln så tyckte jag det var så snyggt det hon just gjort så det blev inte mer än så! Liten justering av luggen bara. Men nu ska jag fortsätta spara ut det så det blir jämnlångt både fram och bak till nästa klippning. Som förhoppningsvis blir en page som jag så länge velat ha!

2 kommentarer:

  1. Hoppas de växer fort då! =) Brukar ju göra det när man klipper sig!

    SvaraRadera
  2. Det va min inställning också. Men jag är nöjd med "nya" frisyren just nu så det blir nog lätt att spara!

    SvaraRadera