onsdag 5 oktober 2011

Rekordfart-vecka

Jösses vad tiden går fort! Redan onsdagkväll...
Igår var jag och Alvin till Akis för koll av lillens ögon- visade inget konstigt. Sen blev det lite shopping på Gränby. Jag var i stooort behov av nya byxor och oftast brukar det just vid såna tillfällen när man MÅSTE ha något låsa sig och man aldrig hittar något MEN inte igår: kom hem med ett par korta jeans typ highwater (?) i baggy stil, ett par leggings med fuskskinn detaljer på sidorna (precis nyinkommet på Gina) samt ett par svarta Zoul jeans från MQ. Så 3 par byxor för under 1000 kr= nöjd tjej!!

Onsdag idag och Johan blev hemma och vabbade då Lucas var lite febrig och Alvin jätte snorig.
Fick lite tid ihop då svärföräldrarna kom över efter middan och var barnvakt så Johan och jag tog en pw i 55 min. Friskt och skönt.

Torsdag imorgon, Lucas har 5års kontroll och i övrigt blir det städ, tvätt och mys.
Fredag är jag ledig och ska försöka hinna med massor! Planet lyfter iofs 19.40 så jag har ju hela dagen på mig men tiden brukar ju ha en tendens att försvinna rätt fort...?

Sen säger vi Stort grattis till Josefin, Martin & My till lilla Casper som kom till världen igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar