torsdag 13 oktober 2011

Önska får man va??!

Visst är det okej att önska även om man inte får sakerna?
I sådant fall har jag en önskning gällande bloggen...
Skulle så hemskt gärna vilja ha nått kvitto på att nån läser det jag skriver och kanske tycker något eller har önskemål om något annat. Eller säger åt mig att sluta. Eller ber mig fortsätta.
Delar av det jag skriver skriver jag för mig själv, för behovet att skriva av sig en del aggressioner (stavning på det?) men en hel del skriver jag för de av mina vänner som läser, min syster som bor en bit bort eller nyfikna själar som kikar förbi då och då.
Men eftersom kommentarsfältet allt som oftast gapar tomt tomt tomt så vet jag inte om jag skriver rätt eller fel?
Please...?

4 kommentarer:

  1. Jag är den där systern som läser iaf! =)

    Kom min kommentar innan fram? :/

    SvaraRadera
  2. Jag är den där nyfikna ;) Vi ses ju inte allt för ofta så d här är ett kul sätt att hålla mig uppdaterad på vad ni pysslar med.
    Kram Jessica S

    SvaraRadera
  3. Nej, syster men denna kommentaren kom iaf och uppskattas! Du får vara hur nyfiken du vill Jessie, önskar tiden fanns för fler lekdejter...& vindejter förstås! :=)

    SvaraRadera
  4. Jag läser alltid och tycker det är spännande med uppdateringar:)// kussen Sara

    SvaraRadera