tisdag 11 oktober 2011

halsfluss

Riga var en upplevelse- god mat (3-rätters både till luncherna och middagarna) en mycket bra konferens, roligt rollspel och sky bar 26 våningar upp på lördagskvällen. Som dock var alkoholfri för min del då kroppen inte var ok. Vilket visade sig på natten då febern var skyhög och frossan var vidrig. Blev sängliggande till ett på söndag och sen hur jag orkade ta mig till flygplats, på flygplats, i flygplan, i buss och hem är forfarande lite suddigt. Väl hemma så visade tempen 39.5. Även hela dagen igår var jag stekhet och på kvällen var vi till akuten och fick konstaterat halsfluss. Oftast får man inte penicilin för halsfluss längre, det går över av sig själv men jag fick då läkaren tyckte det såg hemskt ut i halsen plus att jag hade jobbigt med andningen.
Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar