måndag 26 september 2011

Långhelg, vinkväll & mysdag

Har långledigt denna helg: fredag, lördag, söndag & måndag! Så jädra skönt...
I lördags var jag till Rasbo för att se Johans sista match för fotbollen, blev tyvärr en förlust men tycker inte det var rättvist... Senare på kvällen kom 3 mycket trevliga mammor hit och drack vin med mig och hade det allmänt bra! Kom sent omsider på att bowlan var ett "hett" alternativ att avsluta det hela på. Sagt och gjort vi CYKLADE dit i kolmörkret med våra snygga reflexvästar. Blev en sväng på dansgolvet innan iaf jag tog mig hemmåt...Riktigt trevlig kväll, tack!
Söndagen bydde jag som jag förtjänade, som alltid när jag varit slarvig...men tyckte det var konstigt framåt em att jag inte blev bättre och piggare...nej men då hade jag tydligen fått feber! :/
Så pizza blev middan igår och mysdag hela dagen med fina familjen.

Och idag är det måndag- ingen feber. Vi har tagit en tur till Gimo och köpmannen, Lucas fick en pysselbok med Manny och Alvin fick ett par badbyxor som vi för övrigt tänkte inviga imorgon i badhuset.
Hade lovat Lucas bad på lördag men glömt att Johan är borta då så vi planerad om till imorgon!
I Gimo hann vi även med att plantera en fin ljung på farmors grav och en fika på mamma/mormors jobb innan vi for hem.
Vi har just rensat en rabatt och sprakat lite fotboll på gården.
Nu är nog liten hungrig och det är strax dags att förbereda middagen: rotsaker i ugn med ädelostsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar