söndag 11 september 2011

It´s a girl!!!!!

Jag har blivit moster jag!!! Till en bastant liten dam vid namn Maja.
Hon vägde in på ca 6400 g och mätte 56 cm!! Hon föddes den 9/9 halv nio på kvällen.
Men hur "stor" man än är när man är nyfödd så är man iaf liten och jättesöt.
Än så länge har moster bara fått nöja sig med en mms bild men det räcker länge! Blir en tripp inom de närmsta dagarna...

Igår var Johan och jag på bio. Hastigt påkommet 16.30 och mormor var barnis en stund. Vi såg Jägarna 2, mycket sevärd! Inte ofta man kommer iväg på något bara vi två...

Idag starta vi upp med 50 min Powerwalk- fantastiskt att gå tidigt på morgonen, frisk, hög luft och lite bilar. Resten av dagen har vi mest softat.
Gjort grekisk pyttipanna, alltid lika gott!
Nu smälter vi maten och senare blir det ytterligare en PW för min del, kanske med en god vän...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar