fredag 1 juli 2011

Mellan 2 jobb i helgen!

Eh asså, jag har lite mycket att tänka på just nu. Klockan 13.10 i eftermiddags fick jag ett samtal, 20 min senare satt jag på jobbintervju, 1 timme senare hade jag fått tjänstledigt och totalt två och en halv timme efter första samtalet hade jag ett nytt jobb! Är ett tillfälligt administrativt (enbart dator) jobb fram till mitten/slutet av augusti. Men med stor möjlighet till förlängning, och då med en helt annan inriktning. Sökte en helt annan tjänst, med början i september, men dom ville ha in mig på det här per omgående!
De små detaljerna med tjänstledighet och barnpassning i 2 veckor (till Johan går på semester) löstes fort. Tur att han inte skulle ha sen semester i år. Baksidan är att vi inte får ngn gemensam semester. Men men.

Så på måndag är det jag som jobbar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar