lördag 4 juni 2011

Bakluckan

Var på bakluckan denna lördag också!
Å fyndade återigen...
1 par basketdojjor till Alvin. 20 kr.
1 bärsele Babybjörn (såg oanvänd ut) till syster för 40 kr.
1 slangvinda på hjul till trädgården (nypris ca 900) jag pröjsa 20!
Samt 1 gåstol från det lokala snickeriet för typ 100 år sen...;) En raritet, om ni frågar mig och de i min omgivning... När denna gåstol var populär rekomenderades den i Vi föräldrar och kostade närmre 1000 kr, enligt säkra källor. (Svärfar jobbade på snickeriet) Lappen visade 100 kr men jag prutade ner till 70!
Dessutom prutade jag ner en rutschkana till min fina vän Frida från 100 till 70! Tack fina du för att du är som du är och alltid får mig på gott humör!
Dagen fortsatte med sista jorden som krattades ut och sen kom ovan nämnda dam med familjen på tacos.
Nu tar vi kväller och slänger oss i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar