tisdag 1 mars 2011

Ännu en dag

Sitter i min ensamhet och gör...ja? Vadå? Typ ingenting.
Har precis intagit en fruktsallad på banan, apelsin, päron och ananas, perfekt mellanmål för mig som konstant är sugen. Blir lätt att man stoppar i sig en macka här och en macka där annars. Inte nyttigt. Å andra sidan om jag struntar i att äta så kräks jag.
Nyss började jag flytta in kläderna i vår klädkammare som äntligen är klar! Men fick avbryta för mellis...;) Ska fortsätta strax.
Igår kom sista biten till vår trapp, har ju saknat en del av trappräcket men nu är det hemma. Johan och svärfar satte upp den biten igårkväll så nu ska vi bara klura ut hur den sista lilla snutten ska sitta, tror kanske vi får muta lillbror hit på middag en kväll...och lite tänkande och aktivt byggande! ;)
I övrigt väntar vi vidare på den lillas ankomst, när det nu blir står fortfarande skrivet i stjärnorna. Ska tillbaka till BM på fredag och då ringer hon Akis för rådfrågning. Kan tänka mig att svaret blir " kom in på måndag morgon för prover och kontroll, är allt bra får ni åka hem". MEN JAG VILL INTE DET! Ska försöka få till ett lite snabbare resultat, typ in på måndag men igångsättning? Orkar inte mer nu.

1 kommentar:

  1. HEEEJ!!!
    Vi kommer så hemskt gärna och leker (och gosar bebeis!) Vi är lediga på onsdagar så en onsdag framöver kanske skulle kunna vara något?

    Kram!
    ...glöm inte bort att fota magen massor nu för snart är den borta.

    SvaraRadera