söndag 14 november 2010

Idag har det hänt massor

Som sagt: MASSOR!
Jag och svärmor har glesat färdigt uppe (sånär som på 4 små bitar som vi inte fick sätta)
Johan har monterat upp elskåpet ute i förrådet OCH äntligen plockat ner Lucas studsmatta inför vintern!
Bror, far och svärfar har satt spånskivor i köket och sen i hallen mot bad/tvättstuga.
Så det som återstår av spånsättning nere är nu tvättstugan och ena hallväggen (väntar på rörmokare resp. elektriker för att kunna färdigställa det!)
Lucas och jag tog kväller nu efter middan men Johan, lillebror och Pär skulle rikta in sig på att sätta gipstaket i ett par timmar nu (har fått låna en gipshiss denna vecka så då får vi passa på och sätta lite fart!)
Jag har knäppt massa kort idag men har ingen sladd till min telefon, så blir ni arga över det så prata med min bror som lovat ta hit den i x antal veckor!

Ja, det var en liten uppdatering om vad som hänt!
Och till mina vänner som jag inte hinner träffa alls nu: FÖRLÅT. Har jättemkt att göra och jag vill hemskt gärna kunna hjälpa till nu när jag fått orken tillbaka och det finns jobb jag orkar utföra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar