måndag 4 oktober 2010

Kakel

Vi har köpt vår första inredning nu! (Utöver det som ingick i huset)
Kakel!!!!
Jag valde det här kaklet när det stamrenoverades i min förra lägenhet, men där bodde jag ju bara 6 månader efter det. Och Johan är helt såld på det kaklet så det skulle han bara ha!
Vi åkte till vår lokala kakelhandlare på orten och han meddelar att just vårt kakel utgår ur Svenska Kakels sortiment. Men han lovar att dra lite i några trådar och se vad han kan göra....
Och jodå! Vi lyckas komma över de 24 kvm vi behöver.
Är ni nyfikna kan ni gå in på Svenska kakels hemsida och titta på Queen. (Vit hel platta och blyertsgrå slät detaljlist)
eller testa denna länk: http://www.eyemag.se/core/main.php?PROJECTNR=2574&SITEID=09670

Är så svårt att få ett rättvist foto av kaklet, tyvärr.

3 kommentarer:

  1. Jag har läst din blogg ett tag och tycker de är så intressant att följa :) Jag tror de kommer bli jättefint när allt är klart :) Då är de bara en liten bebis som saknas !!!

    SvaraRadera
  2. Hej, trevlig blogg!! vore kul med lite prisuppgifter för oss som planerar att bygga i framtiden, vad var utgångspriset och vad landade ni på när huset stod klart?? MVH Byggsugen

    SvaraRadera
  3. Til Jennie: Jo, bebis kommer i februari. ;)
    Till anonym: Vårt mål är att klara 2.4 milj. men får väl återkomma med besked om vi klarar det eller inte! Men är det nån specifik prisuppgift du vill ha reda på är det bara fråga!

    SvaraRadera